تدریس خصوصی زبان آلمانی
نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

  

 

تدریس خصوصی زبان آلمانی موسسه MIE در اتریش

 

 

 

یکی از سوالاتی که  همواره در ذهن  زبان آموزان پیش میآید این است که آیا کلاس های خصوصی بهتر هستند یا ترمیک؟

 

کلاسهای خصوصی از چه خصوصیاتی برخوردار هستند و چگونه باید باشند؟

 

 

 

شاید در نگاه اول مهمترین نکته در نظر زبانآموزان مخصوصا زبان آموزان زبان آلمانی شهریه کلاسها باشد اما برخلافاین ، مهمترین نکته برای آنان نحوه برگزاری و شیوه تدریس در کلاسهای خصوصی و ویژگی مدرسین  کلاسها است.

 

 

 

 

 

یکی  دیگر از مواردی که زبان آموزان همیشه از ان شکایات دارند این است که پس از صرفه وقت و هزینه زیاد به هدف خود دست نیافتند .

 

هدف آموزش در موسسه MIE فراگیری زبان آلمانی در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه است.

 

 

 

بارزترین تفاوت کلاسهای خصوصی از ترمیک این است که کلاس با  هماهنگی زبان آموز و مدرس انجام میگیرد و کلاس براسا س نیازهای فردی ،تحصیلی و شغلی فرد برنامه ریزی میشود.

 

 

 

از آنجائی که بسیاری از مهاجرین و دانشجویان مقیم در کشور اتریش دغدغه یادگیری زبان آلمانی را دارند موسسه MIE اقدام به برگزاری کلاسهای زبان آلمانی با روشهای تدریس نوین و مطابق با  روش  موسسه گوته و انجمن فرهنگی اتریش در کشور اتریش کرده است.

 

 

 

برگزاری کلاسهای  خصوصی موسسه MIE  در اتریش براساس نیاز و زمان  زبان آموزان انجام  میشوند و بنا بر درخو ا ست  زبان آموزان کلاسها بصورت خصوصی و نیمه خصوصی تشکیل میشوند

 

 

 

امکان تشکیل  کلاس بصورت خانوادگی ،برای شاغلین ، بصورت فشرده و فوق فشرده  در موسسه یا محل اقامت دانشجو و در روزهای تعطیل وجود دارد.

 

 

 

مدرسین موسسه MIE  همگی از فارغ التحصیل رشته زبان آلمانی از دانشگاهای معتبر و دارای گواهینامه های تائید شد از سوی موسسه گوته هستند و در زمینه آموزش از سالها تجربه برخوردارند.

 

 

 

موسسه MIE با نظارتی دقیق  بر کلاسها و مدرسین ان سعی در اجرای هرچه بهتر کلاس های خصوصی زبان آلمانی در کشور اتریش دارد .

 

 

 

با توجه به اینکه شمار زیادی از زبان آموزان مقیم در اتریش با زبان انگلیسی آشنا هستند موسسه MIE تلاش در بهره گیری از مدرسین دوزبانه  bilingual داشته است .

 

بدین ترتیب امکان یادگیری زبان آلمانی به زبان انگلیسی برای این دسته از شرکتکنندگان در کلاسهای خصوصی MIE فراهم شده است.

 

 

 

کلاسهای موسسه MIE شامل کلاسهای ویژه آموزش زبان آلمانی و کلاسهای آمادگی برای امتحانات سفارت ،کلاسهای مکالمه برای دانشجویان و کسانی که زبان آلمانی را برای استفاده روزمره نیاز دارند، میشوند.

 

 

 

یکی از نکات مهم برای زبان آموزان در اتریش آشنایی با لهجه اتریشی است و این درست یکی از مواردی است که مدرسان موسسه به ان توجه دارند .

 

اگرچه سیستم آموزشی براساس آلمانی استاندارد تنظیم شد است اما اصطلاحات و لهجه اتریشی نیز جز موارد آموزشی در کلاسها است.

 

 

 

در این کلاسها کتابهای studio d,Menschen,Daf compact,Tangram  در سطوح A1,A2,B1,B2,C1 تدریس میشود.

 

در تمامی این کلاسها بر فراگیری چهار مهارت خواندن ،نوشتن ،شنیدن و صحبت کردن lessen ,schreiben ,horen sprechen تاکید میشود.

 

یکی از نکات بارز در موسسه زبان MIE آموزش موثر و سریع است. زبان آموزان  پس از گذراندن تنها یک ترم توانایی صحبت به زبان آلمانی در حد نیاز روزمره ،نوشتن نامه های کوتاه و فرستادن پیامهای کوتاه دارند.

 

 

 

وجه تمایز موسسه MIE از سایر موسسات این است که این موسسه میتواند زبان آموزان را در امور حقوقی ،مهاجرتی و تحصیلی  نیز راهنمایی کند و به آنها مشورت دهد.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: